Deze sprong nemen wij graag voor u.

Schadeafhandeling voor assurantietussenpersonen

Welke service bieden jullie nog meer naast de verhaalservice?

Naast onze verhaalservice waar u als assurantietussenpersoon gebruik van kunt maken, bieden wij ook onze diensten aan voor het behandelen van uw (schade)portefeuille. 
Als u deze zaken zelf regelt kunnen wij ons voorstellen dat u weleens een schade tegenkomt waarbij net even wat meer kennis gevraagd wordt. 
Die vragen over een specifieke zaak kunt u gerust aan ons voorleggen. Wij geven u graag ons advies.

Behandelen van de (schade)portefeuille?

Als assurantietussenpersoon kunt u een keuze maken om doorlopend alle schademelding van uw kantoor door BB Administratie te laten behandelen of om incidenteel een nieuwe schade bij ons te melden.

Hoe werkt dit dan?

Eigenlijk heel eenvoudig. U meldt de schade via het formulier schade melden, wij bevestigen de schade en is de schade afgehandeld dan krijgt u van ons een sluitbericht.

U hoeft hier verder niet meer naar om te kijken.

Wat zijn de kosten? 

De kosten zijn gebaseerd op een afgesproken tarief per klant, een tarief per aantal polissen of een bedrag per gemelde schade.

Neemt u gerust contact met ons op zodat wij u vrijblijvend een prijsopgave kunnen doen.

Jullie geven dus ook advies?

Zijn er schadezaken waar u net even wat meer moeite mee heeft, denkt u bijvoorbeeld aan een kwestie waarbij de verzekeraar de bonus malus korting aanpast waar u en uw klant het helemaal niet mee eens zijn, dan kijken wij graag over uw schouder mee en geven waar nodig een advies of onze visie op de zaak.

Neemt u gerust contact met ons op zodat wij u vrijblijvend een prijsopgave kunnen doen.